10 Awesome things

Als ik wakker word maar nog lang niet mijn bed uit hoef.
Heerlijk toch, nog even blijven liggen?

Als ik aan het zappen ben en onverwacht op een erg leuk programma stuit.
Mede doordat ik van verschillende leuke programma’s simpelweg niet weet wanneer ze eigenlijk op televisie zijn.

Als één van mijn favoriete nummers onverwachts op de radio komt.
Altijd leuk als er opeens zo’n eentje langskomt!

Als ik dat verschrikkelijke huiswerk eindelijk af heb.
Oh man, dan ben ik zo trots op mezelf. Gebeurt niet vaak trouwens.

Als ik iets wat ik al heel lang wil weet te scoren in de uitverkoop.
Speaks for itselves!

Als ik het voor elkaar heb gekregen om mijn nagels perfect te lakken.
Ik ben gek op nagellak. Ik heb veertig flesjes staan, en dat zijn er wat mij betreft nog altijd veel te weinig. Door vaak te lakken heb ik het inmiddels helemaal onder de knie en kán ik ze ook echt perfect krijgen!

Als ik onverwacht een hoog cijfer terugkrijg.
Maakt mijn dag weer goed!

Als mijn moeder zegt dat we pizza eten in plaats van rodekool.
Love pizza, hate rodekool

Als er meer geld op mijn bankrekening blijkt te staan dan ik dacht.
Dat gebeurt helaas nooit. :(

Als er een nieuw jaar aangebroken is en de aarde weer niet is ontploft.
Vroeger dacht ik altijd dat er iets groots zou gebeuren in de nacht van Oud & Nieuw. Elke keer was ik bang dat zodra de klok op twaalf uur de wereld zou vergaan. Maf hè?  Zo langzamerhand begin ik te beseffen dat dit niet het geval is. ;)

De wereld vergaat niet joh, het is maar vuurwerk.

Geïnspireerd door:  1000awesomethings.com

Een Reactie op “10 Awesome things

  1. Ik herken me hier zó erg in haha!
    Maar bedankt ik zat zo te klooien met bloglovin want ik kon mijn blog maar niet vinden en nu inene staat ie er wel! Als je het niet zei had ik het nooit gezien haha.

    Liefs

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

