Besteld op ASOS

Een tijdje terug deed ik op Girlscene.nl mee aan een wedstrijd waarmee je £100,- oftewel €128,- shoptegoed kon winnen om te besteden op Asos.com.
Asos.com is een Britse webshop met een ontzettend leuk en groot assortiment. Het is niet echt goedkoop, maar af en toe kun je er echt juweeltjes vinden. En een groot voordeel: niet meteen de halve school loopt in datzelfde shirtje.
In de webshop worden allerlei merken verkocht, van Yves Saint Laurent tot River Island. Ook de beauty shop is goedgevuld, met prachtige producten van o.a. Urban Decay, Too Faced en Benefit, wat ik allemaal ontzettend mooie, luxe merken vind.

Na dus meegedaan te hebben aan die wedstrijd was ik ‘m eigenlijk al weer compleet vergeten. Ik bedoel maar, hoe zou ik moeten winnen als er zoveel meer mensen meedoen? Tot ik vorige week mijn mailbox opruimde: ik zag opeens een mailtje staan met als onderwerp: ‘ASOS-winactie’. Mijn hart begon meteen sneller te kloppen en ja hoor! In het mailtje stond dat ik de winactie had gewonnen en dus uitgebreid kon gaan shoppen!  Ik heb gegild en ben de hele kamer rondgedanst. De rest van de week besteedde ik elk vrij uurtje op Asos, elke middag en in elke saaie les (op iPod) zocht ik de site op. Verslaafd? Nee hoor!
Ruim een week later was het zover. Ik had me de hele week al uitgebreid georiënteerd, en een wishlist samengesteld. Deze was natuurlijk el-len-lang, en er moest dan ook heel wat geschrapt worden. Ik ging er eens goed voor zitten en gooide uiteindelijk de volgende dingen in mijn mandje:


Kleding: zwarte longsleeve, twee singlets (die ik eigenlijk heb besteld in het grijs en marineblauw), zwarte hoodie en een chocoladebruine blazer.


Overig: bruinleren portemonnee, lange ketting, riempje voor om m’n middel of heupen, Yes to Carrots bodykit en een Anatomicals bodykit.
– beide collages gemaakt met Polyvore.com

Negen producten! En dat voor een tientje, want dat was wat ik bij moest betalen. Het is ook nog eens enorme sale, met kortingen tot wel 70%! Hierdoor was de blazer bijvoorbeeld afgeprijsd met maar liefst €30,-, en de bodykits elk met zo’n €6,-.
Ik denk dat ik op dit moment het meest blij met de portemonnee, die had ik namelijk hard nodig. Deze is van echt leer en heeft genoeg ruimte voor al mijn pasjes, bonnetjes, nog meer pasjes (ja, het zijn er echt teveel), spaarkaarten, nog meer bonnetjes, briefgeld en kleingeld!

Als het goed wordt mijn bestelling vóór of op 19 januari bij mij thuisbezorgd.
I’ll keep you updated!

2 Reacties op “Besteld op ASOS

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

