Eerst maar eens ontdippen

Bijna drie dagen niet gepost. Serieus, ik schaam me dood. Ben je net twee weken bezig. ;|
Maar gelukkig kwam dit niet doordat ik geen zin of geen inspiratie had. Ik had juist wel zin! Maar door schoolwerk en de welbekende winterdip kwam ik er niet aan toe. Dan zei ik tegen mezelf: ‘Éérst geschiedenis, dán een blogpost’. Je raadt het al, geschiedenis komt niet af en de blogpost dus al helemaal niet.
Ook was ik bang dat het dan zo’n zeikverhaal zou worden. Ik voel me op dit moment namelijk niet al te vrolijk, blij, energiek (vul het rijtje zelf maar aan), en dan komt er niet veel meer uit mijn vingers dan: ‘Ik voel me zus en zo en.. en..’. En dat is niet erg leuk om te lezen, denk ik.
Dus verwacht de komende dagen niet al te veel van mij. Ik moet eerst maar eens ‘ontdippen’, dan heb ik er vertrouwen in dat de leuke schrijfsels weer bijna vanzelf komen.

Om deze (toch wel zeik-)post toch wat op te leuken een geniaal nummer, in de nog genialere versie van Glee. Always cheers me up!

2 Reacties op “Eerst maar eens ontdippen

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

