In een nieuw jasje

Oké, mijn blog bestaat nog maar iets langer dan een maand, maar ik heb nu al besloten de lay-out om te gooien.
De vorige was toch wel erg clean en wit, misschien zelfs wel een beetje saai. Althans, dat vond ik.
Dit nieuwe uiterlijk heb ik ook clean gehouden, maar nu wat minder saai. De basis is weer een standaard WordPress-theme, maar nu een andere: Bueno. Door de kleuren en de achtergrond te veranderen heb ik ‘m aangepast aan mij, zodat je mijn blog niet teveel kan verwarren met andere ‘Bueno’-blogs.
De afbeelding vond ik ergens op het internet, en heb ik verwerkt in de achtergrond.
De header heb ik, opmaakprogramma-dat-werkt-loos-persoon, in mekaar geflanst in Paint, en hij is best aardig gelukt. Hij is naar mijn mening nog wel wat te pixelig, maar dat verander ik later wel. Eens. Ooit. Als ik zin heb.

Wat vinden jullie van de  nieuwe look?

3 Reacties op “In een nieuw jasje

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

