Vive les vacances!

Vandaag is de aller-, allereerste dag van de voorjaarsvakantie en dat betekent dat ik de komende week geen stap het schoolgebouw in hoef te zetten. Dat betekent niet dat ik helemaal niet aan school hoef te denken, want de to do-list is ook deze vakantie weer lang genoeg.
Toch moet ik er wel even van gaan genieten! Je hebt tenslotte niet elke week een hele week vrij, toch?

Via een vriendin die pakken vol Kellog’s Special K leegeet hebben ik en de rest van ons vriendengroepje bonnen voor een week gratis sporten die heel toevallig geldig zijn bij de plaatselijke sportschool. De rest is gisterochtend al geweest toen ik te lui was, en vanavond gaan we met z’n allen Zumba’en. En we willen ook nog yoga’en en squashen en fitnessen en cardio doen enzo.
Ja echt, ik ga sporten. Goed hè?

Zaterdag wordt er hier in de buurt een groot tentfeest gegeven, als aprés ski-versie van het feest dat elk jaar in september plaatsvindt. We hebben kaartjes gescoord en gaan het zaterdag eens even gezellig maken!

Via weheartit.com

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel gepland. Ik ben sowieso niet echt van het plannen, ik zie het wel. Ik ga vooral lekker genieten van mijn vrije tijd en dingen voor school doen. Ik ga bloggen en alvast plannen maken voor de zomervakantie. Ik ga uitvinden hoe ik BearShare moet synchroniseren met iTunes, want nu werkt het niet. Ik ga beginnen met Dexter. Ik ga lezen. Ik ga films kijken. Ik ga muziek luisteren. Ik ga leuke dingen doen met vriendinnen en genieten van het (hopelijk) mooie weer. Het heet toch niet voor niets de voorjaarsvakantie?

Happy holidays! Wat ga jij doen in de vakantie?

 

Een Reactie op “Vive les vacances!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

