Ik ga naar…

PINKPOP!

Het ging niet zonder slag of stoot, en het was een rib uit m’n lijf, maar uiteindelijk zijn de kaarten besteld.
Drie dagen festival, gezelligheid, patat, drank, kamperen, (hopelijk) mooi weer en natuurlijk een heleboel goede muziek: ik ga het meemaken!

Line-up:
Zaterdag 11 juni: Madi, Selah Sue, De Staat, Ash, Simple Plan, Elbow, Manic Street Preachers, Lifehouse, Alter Bridge en Coldplay.
Zondag 12 juni: Laura Jansen, Grafitti6, Bloody Beetroots Death Crew 77, Justin Nozuka, Tim Knol, Avenged Sevenfold, Wolfmother, White Lies en Kings of Leon.
Maandag 13 juni: Band Of Horses, Scouting For Girls, Dazzled Kid, Plain White T’s, The Gaslight Anthem, The Script, All Time Low, Deadmau5, Beatsteaks, 30 Seconds to Mars, Two Door Cinema Club, Go Back To The Zoo, Kaiser Chiefs en Foo Fighters

Echt, mijn halve iPod komt.
OMG IK BEN ZO BLIJ.

8 Reacties op “Ik ga naar…

  1. <3

    Waarom zijn mijn vriendinnetjes géén festivalgangers en waaaaarom is mijn vriendje er dan nog niet weer om wél mee te gaan? Ik ben jaloooeeers!

    Maar echt super gaaf voor je! Mijn halve iPod staat ook in het lijstje.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

