#fe11

Vandaag was de #fe11. Een hartstikke leuk event ergens in een grote hal in Nederland. Ik ging er naartoe en druk dat het was! Het begon al op de heenweg: dikke files. Volgens de TomTom zou ik maar een uurtje over de reis doen, maar dit werd het driedubbele. Toen ik gearriveerd was stond er bij de ingang een rij die zich makkelijk kon meten met de file waar wij even daarvoor hadden ingestaan. Na een halfuur wachten stond ik binnen en kwam de hamburgergeur en het vrolijke gelach me toegemoet. Wat een sfeer, wat een gezelligheid!


Het was druk!

Het event moest natuurlijk uitgebreid ontdekt worden, dus besloot ik een rondje te maken. Ik kwam al snel langs de stand met gratis Moleskines. Hier scoorden we er eentje van, om daarna snel door te gaan naar de muziektent voor een Meet & Greet met al mijn favoriete bands. Ik beukte alle andere gegadigden aan de kant, en een uur later was ik de trotse bezitter van een arm vol waterbestendige handtekeningen.
Het was inmiddels al lunchtijd, dus besloot ik op zoek te gaan naar de hamburgertent. Ik bleek de miljoenste bezoeker van die dag te zijn, dus krijg ik een iPad in de handen geduwd. Daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen, en toen ik mijn hamburger ook in ontvangst had genomen huppelde ik vrolijk weg om een verre achter-achternicht tegen het lijf te lopen. ‘Goh, wat leuk dat jij er ook bent!’
Het gesprek kon niet lang duren, want er waren natuurlijk ontzettend veel standjes die nog ontdekt moesten worden. De smoothies moesten nog geproefd worden, en de hele Lost-cast zat ook nog te wachten op een bezoekje van een (ex-)verslaafde. Dus met een aardbeien-mango-sinaasappelsmoothie in mijn land liep ik naar hal 5 en zorgde ik ervoor dat ook mijn hele linkerarm permanent onder de handtekeningen kwam te zitten.
Het interessantste moest nog komen. Op mijn iPad had ik net gezien dat Khadaffi onderweg was naar Nederland en dat hij onderweg Berlusconi nog even zou oppikken: samen zouden ze een workshop ‘flirten met dictators’ geven op #fe11. Hartstikke leuk natuurlijk, maar voordat ik deze boeiende cursus zou bezoeken moest ik eerst even dat revolutionaire Senseo-biertje proeven bij stand 14. Er zat een licht koffiesmaakje aan, maar smaakte in principe prima. Volgend jaar verkrijgbaar bij de Blokker!
Inmiddels begon het al te laat te worden en besefte ik dat nog slechts de tijd had om één dingetje te bezoeken. Het werd Femke Halsema, die achterin zaal 2 (ingang naast de patatkraam) een prachtige versie van Celine Dions My heart will go on ten gehore bracht.
Ik was zeer geroerd door haar woorden, en besloot dit te zien als het einde van de dag. Met mijn iPad onder de arm begaf ik mij naar de auto, om op weg te gaan naar mijn bed. Het was een lange dag.

Er werd trouwens wel heel veel over getwitterd…  Half Nederland was er aanwezig joh!

Klik hier voor opheldering, enne… Ik houd helemaal niet van 1 april, maar dit is toch wel geniaal.

4 Reacties op “#fe11

  1. Wat gaaf dat je een iPad hebt gewonnen! Ik ken het event heel eerlijk gezegd niet, dus ik zou ook niet weten waar de afkorting voor staat, haha.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

