30 days challenge

Soms ben ik inspiratieloos.

Soms is nu.

En omdat ik wel zin heb om te schrijven zoek ik mijn toevlucht tot een challenge. Dan hoef ik even geen onderwerpen te bedenken, en kan ik de inspiratie die ik heb bewaren voor later. Handig toch?
Ik ben wel van plan om dit achtereenvolgend te doen, maar het kan best zijn dat ik af en toe een dagje oversla, of gewoon heel veel dagen en ik lekker een ander blogje plaats. Alles is geoorloofd, het is tenslotte mijn blog, lekker pûh. Misschien duurt het wel een halfjaar voordat ik door de lijst ben, joh!

Oké, mijn inspiratie voor elke dag:

Dag 01: Tien likes en dislikes
Dag 02: Mijn angsten
Dag 03: Vijf random liedjes op mijn iPod
Dag 04: Mijn beste vriend(in)
Dag 05: Favoriete cover van een liedje
Dag 06: Wat ik vandaag hebt gegeten
Dag 07: Mijn irritaties
Dag 08: Mijn celebrity crush
Dag 09: Wat ik vandaag aanhad
Dag 10: Een droom die ik deze week had
Dag 11: Een favoriete foto van mezelf
Dag 12: De kleine dingen
Dag 13: Een herinnering die me altijd aan het lachen maakt
Dag 14: Karakter
Dag 15: Mijn leukste vakantie
Dag 16: Turn on & offs
Dag 17: Hoe wil ik herinnerd worden
Dag 18: Een foto die me iets laat voelen
Dag 19: Artiesten die ik live heb gezien
Dag 20: Fashion inspiratie
Dag 21: Waar ben ik het meest trots op
Dag 22: Vandaag
Dag 23: Wat ligt er op mijn bureau
Dag 24: Tien van mijn favoriete dingen
Dag 25: Mijn handschrift
Dag 26: Een moment
Dag 27: Favoriete verjaardag
Dag 28: Drie dingen die ik haat aan mezelf
Dag 29: Een recente foto
Dag 30: Deze maand

Klinkt goed, uh? Ik ben best wel huiverig om sommige dingen over mezelf op internet te zetten, dus sommige onderwerpen zullen misschien niet zo eerlijk en ‘diep’ gaan als de bedoeling is.
Ik hoop gewoon dat ik de komende tijd een hoop leuke blogjes kan schrijven! Want willen schrijven, maar geen inspiratie hebben: dat is echt niet leuk.

En als toetje weten jullie straks hééél veel over mij. Geweldig niet.


Een random blog-afsluit-picture met slagroom. Yum.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

