Sleek, it’s mine!

Nee, dit is geen beautyblog en dat zal het ook nooit worden. Ik ben echter wel een meisje dat beauty erg leuk vind, veel beautyblogs leest en stapelverliefd kan worden op een make-upproduct. Ik vind het leuk, dus daarom zal ik er ook best eens over schrijven. Nu bijvoorbeeld!

Voordat we naar Edinburgh gingen hadden Jeanne en ik al een heel belangrijk doel vastgesteld. We moesten en zouden thuiskomen met een oogschaduwpaletje van Sleek. Sleek is in Nederland niet verkrijgbaar in de winkels, maar in de UK is het een doodnormaal merk en verkrijgbaar bij de drogisterij Superdrug. Op de tweede dag sprintten wij het uurtje vrije tijd dat we hadden dus naar Princes Street (de winkelstraat van Edinburgh) om de trotste eigenaressen te worden van zo’n geliefd paletje. Ik kocht ‘m in Storm, Jeanne in Original en ook voor Ariska namen we Original mee.
Als rasechte beauty addicts moesten we natuurlijk meteen die avond foto’s en swatches maken. Niet voor de leuk natuurlijk, maar om over te bloggen. Kijk, kijk!


Storm

Original
En ja, het was dus ’s avonds. Vandaar dat de foto’s nou niet echt prachtig en geweldig zijn. 

Zoals je kunt zien zijn de oogschaduws allemaal heel goed gepigmenteerd. Er komt ontzettend veel kleur vanaf! Storm is voor mij echt het perfecte paletje. Ik draag namelijk nooit kleurrijke ooglooks, ik houd het basic. Storm is dus echt het ideale basispaletje, ik hoef voorlopig niets anders meer!
Original is iets gevarieerder. Hier zit wat meer kleur in, en is daarom geschikter als je er van houdt wat meer met je make-up te doen dan bijvoorbeeld ik.
Het nadeel is dat de oogschaduws soms flink kruimelen. Blazen of aftikken is dus pure noodzaak, je wilt tenslotte geen oogschaduw ónder je ogen!

Kortom, ik ben ontzettend blij met mijn Sleek-paletje in Storm. Original ziet er ook goed uit, dus wat mij betreft verdienen deze paletten het een aanrader te zijn!

De Sleek iDivine-paletten zijn in de UK te koop voor £6,49 bij de drogisterij Superdrug.
In Nederland kun je ze o.a. bestellen bij Boozyshop voor €7,25.
Tip: Op VeraCamilla staat nu een code waarmee je t/m 30 maart  20% korting krijgt op het hele assortiment van Sleek bij Boozyshop!

8 Reacties op “Sleek, it’s mine!

  1. Herinner me er nog maar even aan dat ik nog geld uit moet geven voor 30 april. Pff, ik had me voorgenomen te sparen, maar bijna elke blog herinnert me aan dingen die ik nog heel erg graag wil hebben.

    Ik vind de Storm ook erg mooi, maar ik denk dat die vooral fijn is voor in de winter (en herfst). Momenteel zou ik eerder voor een Chaos of Sunset gaan, de Acid vind ik stiekem wel een beetje té veel van het goede. Met zulke felle kleurtjes krijg ik al snel een barbiepop gevoel.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

