Als ik … zeg, dan zeg jij …

Voor deze tag is het is de bedoeling dat je antwoord geeft met afbeeldingen die jij associeert met het gegeven woord.
Ik heb ‘m zelf ook gewoon gejat, van niemand in het bijzonder (maar hij is bedacht door Laurence!). Kunnen jullie natuurlijk ook leuk doen.  Here we go.

Als ik warm zeg, dan zeg jij:

Als ik lekker zeg, dan zeg jij:

Als ik knap zeg, dan zeg jij:

Als ik schattig zeg, dan zeg jij:

Als ik leuk zeg, dan zeg jij:

Als ik favoriet zeg, dan zeg jij:

Als ik jurk zeg, dan zeg jij:

Als ik rood zeg, dan zeg jij:

Als ik mobiel zeg, dan zeg jij:

Als ik honger zeg, dan zeg jij:

Als ik saai zeg, dan zeg jij:

Als ik schitterend zeg, dan zeg jij:

Als ik bloggen zeg, dan zeg jij:

8 Reacties op “Als ik … zeg, dan zeg jij …

    • Ik zag op veel blogs staan en ik heb ‘m toen overgenomen omdat ik ‘m leuk vond. Wist ik veel wie hem had gestart, joh.
      Bij deze, je hebt zeker een leuke tag gemaakt!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

