Let’s dress


Zomerjurkjes, ik houd ervan. Vooral als ze bezaaid zijn met bloemetjes, een strak bovenlijfje hebben en daaronder wijd uitlopen. Paar sandaaltjes (met hak) eronder en de perfecte maar simpele zomeroutfit is klaar. Toch zul je mij er niet zo snel in zien lopen, wat ik wijd aan een benen-minderwaardigheidscomplex, een gebrek aan lef en een zekere angst voor alles wat buiten de veilige spijkerbroekzone valt. Overwonnen heb ik het al een klein beetje -vorig jaar liep ik soms (op de camping) in jurkjes-, dit jaar moet het een stapje verder gaan. Summer dresses, you’re mine!

Houd jij van jurkjes of houd je het, lekker makkelijk, bij een broek?  

13 Reacties op “Let’s dress

  1. Ik heb een beetje last van spek benen die gaan plakken als het warm is. Dus zomerjurkjes zijn niet zo voor mij. Maar met een broek er onder vind ik ze wel leuk (mits ze niet te druk zijn qua print).

  2. Ik ben toch meer van de spijkerbroek. Ik vind jurkjes zo ontzettend schattig, maar het past niet echt meer bij me. Heb wel laatst een nieuwe gekocht en die ga ik zeker nog een keer aan doen. Maar over het algemeen is het meer een (spijker) broek in de zomer.

  3. Ik vind ze zoooo mooi, maar ik vind er nooit één en ik vraag me af of ik er wel mee zou staan. Maar ik houhouhou van ze, haha. :)

  4. Ik vind dit echt super leuk staan, zo zomers en vrolijk! Maar mij zul je er ook niet in zien lopen, ik blijf meestal toch gewoon bij de spijkerbroek. Jurkjes en rokjes vind ik nog een beetje eng, hihi. Ik probeer het af en toe wel, maar ik durf er nog niet zo goed mee naar buiten.

  5. In de zomer draag ik het allerliefst jurkjes en shortjes. Hoppa! Beentjes bloot! En die bloemenprintjurkjes zijn ook zo lief en schattig!

  6. Leuk! Jurkjes kunnen altijd, benen kunnen daar juist heel mooi in uit komen ;) Gewoon doen! Ik draag het allebei, ik wissel heel vaak van soort kleding. Wel moet ik er nu even inkomen om weer echt zomer kleding te dragen zeg!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

