Mijn handschrift

Al een tijdje circuleert de handwriting tag op het internet. Al op heel veel blogs heb ik hem gezien, dus kon ik natuurlijk niet achterblijven. Hier is-ie dan!

1 ) What’s your (blogger) name?
2 ) What’s your blog name/URL?
3 ) Write ‘The quick brown fox jumps over the lazy dog’.
4 ) Favorite quote?
5 ) Your favorite song?
6 ) Your favorite bands/singers?
7 ) Anything else you want to say?
8 ) Tag three to five other people?



Ik tag dus Ariska, Annemijn en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het handschrift van jou, Elle! Zie maar even of jullie ‘m overnemen.

Ik hoor vaak dat mensen mijn handschrift mooi vinden, maar eigenlijk vind ik ‘m zelf niet zo bijzonder. Ik houd meer van ‘klassieke’ handschriften, met sierlijke letters. Die vind ik soms echt prachtig!
Als ik rustig en net schrijf vind ik dat het er best goed uitziet, maar als ik snel schrijf viert de slordigheid hoogtij en staat het vol rare uithalen, krassen en vlekken. En snel schrijven, dat wil ik eigenlijk altijd. Er sluipen dan ook van die stomme foutjes waardoor ik vaak zulke zinnen schrijf: the quick browmn fox jumps over thee lazy duifog.
Maar ik ben zeker wel blij met mijn handschrift!  Het is, mits ik er de tijd voor neem, net en regelmatig. Mijn zusjes hebben allebei een hanenpotenhandschrift geërfd van mijn vader, ben ik even bij dat ik dat van mijn moeder meegekregen heb!

Ben jij tevreden met je handschrift?

PS. Als dit gepubliceerd wordt zit ik de trein naar Pinkpop. Dinsdag kom ik weer terug en kunnen jullie natuurlijk een verslagje verwachten!

9 Reacties op “Mijn handschrift

  1. Haha, vooruit ik neem hem over ;) (ondanks dat mijn handschrift lang niet zo mooi is als die van jou) Die quote heb ik trouwen al eerder in een van de handschrifttags gezien.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

