Toetsweekleven

De komende week bestaat mijn leven voor heel even uit slechts twee dingen: leren en studieontwijkend gedrag vertonen. Anders gezegd, het is toetsweek en dat betekent behalve een heleboel vrij ook acht toetsen in vijf opeenvolgende dagen.
Ik sta gelukkig niet op zakken, zelfs als ik deze toetsweek verklootpruts ga ik over. Dat is natuurlijk geen excuus om niets te doen, dus tot vrijdag zal het nog wel even druk worden. En wat blogs lezen/schrijven betreft? Dat valt onder studieontwijkend gedrag en vind ik dus geoorloofd.

Vrijdag heb ik mijn laatste toets en daarna heb ‘vakantie’ ook al zijn het eigenlijk nog twee weken waarin we begeleider moeten spelen, rapporten ophalen, boeken inleveren… je kent het wel. Desalniettemin kijk ik daar ontzettend naar uit!

Heb jij al vakantie of moet je je nog door les, werk of toetsen/tentamens/examens/proefwerken/hoe-je-het-ook-maar-wilt-noemen heen worstelen?

6 Reacties op “Toetsweekleven

  1. Goh, laat mij nou toevallig precies hetzelfde hebben ;) Eerst toetsweek en dan begeleider spelen (moeten we dat??!) nog ergens een herkansing en mijn rapport ophalen + bbq met de hele klas. Maar stiekem wist je dat allemaal al XD

  2. Succes! Ik heb nog twee dagen les (maandag en dinsdag) en dan begint ook mijn toetsweek.. Ik hoef me ook geen zorgen te maken over blijven zitten en zo, ik maak me meer zorgen over mijn geestelijke toestand, kan slecht tegen druk en stress. Herkenbaar plaatje trouwens :)

  3. Voor mij als werkend persoon geen vakantie in het vooruitzicht. Afgezien van 2 dagen vrij.
    Maandag heb ik wel mijn laatste examen van mijn avondstudie en daarna tot eind september niks. Mits ik het haal. Anders zit er ergens nog een her in.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

