The Scientist



Nobody said it was easy
It’s such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard

I’m going back to the start

Omdat ik elke keer als ik dit nummer luister bijna moet huilen omdat ik dan bedenk dat ik daar stond, dat ik één van de vele mensen was die meezong (zie vanaf 5:00, kippenvel) en dat ik tijdens dat optreden het langste geluksmomentje ooit had.

Take me back to the start 

10 Reacties op “The Scientist

  1. Van dit liedje ga ik echt huilen, niet van geluk maar van verdriet…
    dit liedje is gedraaid op de begravenis van mijn vriend..
    Pff, dit liedje is zo indringend!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

