20x: stereotiep meisje

Ik houd van nagellak. Op dit moment zijn mijn nageltjes lila en gisteren waren ze nog wolkjesblauw met limegroen.

De lila nageltjes worden bijgestaan door twee zilveren armbandjes aan de bijbehorende pols.

Ik heb een plank vol crèmepjes…

… en een la vol make-up.

Daarnaast lees ik een heleboel beautyblogs, want ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van de nieuwste mascararevoluties en doorbraken op het gebied van dagcrèmes.

Bier is heel vies en mixdrankjes zijn lekker. En zoete witte wijn, dat kan er wel mee door.

Er zijn programma’s die ik alleen kijk om de knappe hoofdpersoon. White Collar

Ik smul van reality-verhalen met lekker veel drama en gezeur.

Ik ben niet zo goed in voetbal. Zacht uitgedrukt.

Eigenlijk zijn er sowieso maar weinig sporten waar ik goed in ben.

Ik vind het leuk om te poseren voor de spiegel en dan een hele fotoshoot met mezelf te houden om vervolgens 342 foto’s meteen te verhuizen naar de prullenbak en er eentje houden ‘want die kan er wel mee door’.

Ook ik heb last van het maandelijkse meidenprobleempje.

Ik heb een kast vol kleren…

… maar nooit iets om aan te trekken.

Zet mij in een willekeurig winkelcentrum (of niet zo willekeurig: klik) en ik ben een week zoet.

Ik ben zo goed als blut.

Ik ben niet echt van de bèta-kant. Ik heb in twee jaar natuurkunde maar liefst één voldoende gehaald. Hoewel dat ook weleens kon liggen aan de leraar-op-leeftijd die lesgaf in het Engels maar zelf geen Engels kon.


Ik vind bloemetjesjurkjes echt de schattigste kledingstukken van de hele wereld.

Kleine kindjes vind ik heel erg koetsie-koetsie *knijpt in wangetje*

Ik praat een beetje veel meer dan het gemiddelde persoon van Mars.

En als laatste: ik heb geen piemeltje, maar wel twee onderhuidse sinaasappels.

Wat maakt jou een écht meisje?

13 Reacties op “20x: stereotiep meisje

  1. Haha, leuk geschreven!

    Ik heb zelf aardig wat jongenshobby’s (auto’s, voetbal, computers) maar ik ben toch ook eigenlijk wel heel erg een meisje. Ik hou van koken, winkelen, geef te veel geld uit, praat te veel, kan mezelf soms heel zielig vinden (vooral als maandelijks de vlag uit kan) en ik ben gek op de film 10 Things I hate about you omdat ik als een blok val voor Heath Ledger.

  2. Al het bovenstaande :-) + mijn lievelingskleur is roze, ik kan erg blij worden van glitters, ik kan geen kat voorbij laten lopen zonder em te aaien en ik ga 18 juli naar Take That :-)

  3. Pingback: 15 x STEREOTIEP MEISJE |·

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

