Gele gympies

Alweer een hele tijd terug schreef Alyssa een blog over haar nieuwe All Stars. Niets bijzonders zul je denken, en dat zou het ook geweest zijn als ik niet à la minute verliefd was geworden op haar schoenen. Ze zijn namelijk geel. Lichtgeel.

Ik loop dus al een hele tijd met het ‘OMG ik wil lichtgele All Stars’-idee in mijn hoofd, maar ben te blut om ze ‘gewoon zomaar’ voor €60,- aan te schaffen. Met mijn €50-tegoedbon van Zalando wil het ook al niet echt, ze hebben All Stars in alle kleurtjes behalve geel.

Mijn lichtgeelloze bestaan kabbelde dus wat voort totdat ik bij de H&M belandde. Raad eens wat ik daar zag? Lichtgele gympen voor een tientje! Het zijn natuurlijk slechts rip-offs (ook met een ander model) van de echte All Stars, maar toch!

Ondanks deze enthousiasme heeft het toch nog drie keer de H&M binnenlopen geduurd voordat ik ze daadwerkelijk kocht. Nu heb ik eindelijk mijn o zo gewilde lichtgele schoentjes, maar dat wil nog niet zeggen dat ik de All Stars uit mijn hoofd heb gezet. Integendeel, als Zalando ze weer binnenkrijgt is de kans groot dat ik ze alsnog koop. En nee, dat is helemaal niet zonde van het geld, als het om All Stars of andere Belangrijke Levensbehoeften gaat mag dat nu eenmaal. Amen.

9 Reacties op “Gele gympies

  1. Hihi, ik heb ze toevallig vandaag aan! :D Dit soort gympies zijn ook leuk!
    Enne, inderdaad: als het om All Stars gaat is het zeker niet zonde van het geld haha ;)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

