15x: toch een jongensmeisje?


Ik ken heel wat coureurs, banen en uitslagen uit de Formule 1 omdat ik het altijd met mijn vader meekeek (en soms nog, kijk). Vettel, Raikkonen, Schumacher? Check!

Rokjes? Nee!

Mijn iPod telt ongeveer 90% mannenstemmen en zo’n 10% vrouwenstemmen.

Ik loop het liefst op gympen. Hakken zijn niet zo aan mij besteed.

Mijn haar draag ik meestal op een manier waarop ik er zo weinig mogelijk last van heb.

Ik klim maar al te graag in bomen, op een één of andere manier heb ik dan geen last van hoogtevrees.

Ik zit wel vaak te dromen, maar wat betreft everyday life ben ik heel nuchter ingesteld. ‘Het komt wel goed joh’.

Ik ben gek op films waarin zowat de hele cast op gruwelijke wijze vermoord wordt.

Hetzelfde geldt voor boeken, met chicklits heb ik het zo langzamerhand wel een beetje gehad, geef mij maar een goede thriller.

Die zijn trouwens meestal geschreven door mannen, viel mij laatst op.

Ik heb er geen problemen mee om drie dagen niet te douchen. (bewijs)

Kaarsjes en rozenblaadjes zijn niet aan mij besteed, ik zou er alleen maar ongemakkelijk van worden.

Ik sta vaak maar vijf tot tien minuten onder de douche.

Ik ben verre van sierlijk en elegant.

Als ik The Sims speelde liet ik de vrouw links liggen en trok ik de man in alles voor.

Conclusie? Tja, je kunt het al een beetje zien. Ik heb twintig meisjesdingen opgenoemd en slechts vijftien jongensachtige trekjes. Daarmee lijkt het duidelijk dat mijn meisjesachtige kant toch echt overheerst en ik niet voor niets deze wereld opgekomen ben als een telg van het vrouwelijke geslacht. Hurray for girls!

Wat is jouw jongensachtige kant?

2 Reacties op “15x: toch een jongensmeisje?

  1. Mijn meest jongensachtige kant is toch wel dat ik een groot voetbalfan ben. Ik denk trouwens dat ik ook voornamelijk mannelijke artiesten op mijn mp3-speler heb staan.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

