Zoeva Bamboo – nu met foto’s die het doen!

Nieuwe poging! Misschien heb je wel gezien dat het gros van de foto’s het de eerste keer niet deden. Dat kwam omdat ik deze afbeeldingen per ongeluk had verwijderd op Photobucket: dus weg link, weg foto. Toen ik ze opnieuwe wilde uploaden deed Photobucket weer stom, dus ben ik maar overgestapt naar Imageshack. Als het goed is kunnen jullie alle foto’s nu zien! 

Van mijn vriendinnen kreeg ik als verjaardagscadeau dit zakje. Nou ja, eigenlijk ging het niet om het zakje maar om de inhoud. Namelijk de Zoeva Bamboo kwastenset!


Zoeva.de is een Duitse webshop met een groot assortiment aan make-up en vooral veel make-upkwasten. Deze set was ik al vaak tegengekomen op andere blogs en ik wilde ‘m al tijden. Nu is-ie dan eindelijk van mij en blij dat ik ermee ben!

De set bestaat uit twaalf kwasten die zijn onder te verdelen in gezichts- en oogkwasten. Ze zijn vrij klein: ongeveer zo groot als mijn hand in de lengte. De haren zijn synthetisch en súperzacht. Alleen al heerlijk om mee over je gezicht te strijken!
Ze zitten gezellig met elkaar in een kwastenrol, waardoor het ook een ideale set is om mee te nemen (als ik niet te lui was geweest om uitgebreid te gaan make-uppen op de camping ;)).

De eerste vier kwasten: poeder, buffer, blush en foundation. Vooral de poederkwast is heerlijk zacht, wat een verademing na mijn prikkende exemplaar van Hema!

 De volgende vijf: concealer, grote shader, kleine shader, crease, blender. De laatste vier zijn allemaal oogschaduwkwasten. De ‘shaders’ zijn bedoeld om ‘gewoon je oogschaduw mee op te brengen’, de crease brush gebruik je in je ‘lijntje’ en met de blender kun je de oogschaduw een beetje vermengen en randen verzachten.

Hier zie je de liner, de fan brush en het lippenseeltje. Deze zal ik het minst gebruiken, vooral de fan brush heb ik eigenlijk niet nodig, vind ik. De liner vind ik wel een aanwinst, ik zat voorheen altijd te prutsen met veel te grote kwastjes terwijl ik juist een mooi, dun lijntje wilde.

Alle kwasten bij elkaar. Zie je het opschrift op de kwasten? Op de ene kant staat waar de kwast voor bedoeld is (crease, foundation, concealer, fan enz) en op de andere kant staat Color. Love. Make up. Leuk detail!


Dit is niet echt bedoeld als review, simpelweg omdat ik vind dat ik, als make-upkwastenleek, jullie moeilijk kan gaan vertellen wat slecht is en wat niet. Het zijn in ieder geval mooie (zachte!) kwasten van prima kwaliteit met een mooi prijsje. Wat wil je nou nog meer?

Dankjewel lieve vriendinnetjes!

De Bamboo kwastenset is te koop op Zoeva.de , voor €22,-

5 Reacties op “Zoeva Bamboo – nu met foto’s die het doen!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

