Aftellen

10 dingen over mij | Ik ben linkshandig maar stiekem doe ik heel veel met rechts, ik kan de koprol niet, ik drink veel water, ik geef moeilijk geld uit maar koop toch teveel, ik heb haar dat altijd pluist, ik heb een pigmentvlek op mijn rug, ik vergeet heel vaak deodorant op te doen, ik kom bijna elke dag te laat op school, ik vind parfums vaak ongeveer hetzelfde ruiken,  ik ben zo onhandig dat een nagellakremovervlek achter het scherm van mijn iPod dat kan bewijzen

9 dingen die ik leuk vind | Lichtgeel, make-up, asperges, picknicken, de zon, gitaarmuziek, een goed boek, limonade met ijsblokjes, zwemmen

8 dingen die ik niet leuk vind | Prik (koolzuur), wiskunde, vergeelde nagels, als ik niet uit een Heel Moeilijk Vraagstuk kom, spinnen, de wekker, nachtmerries, zusjes die de badkamer ingaan als ik ook wil

7 plekken waar ik graag ben | Mijn bed, Vlieland, in de tuin, in de mediatheek bij de kachel, in een groot winkelcentrum, in een sfeervolle stad, in de trein

6 manieren om mijn hart te winnen | Een tegen-elkaar-aanhangen-film, bloemen, gitaarspelen, jezelf laten leren kennen door mij, zeggen dat ik mooi ben, of dat ik lief ben

5 plekken waar ik nog heen wil | NYC, Parijs, Marrakech , Texas, Zuidoost-Azië

4 dingen waar ik niet zonder kan | Muziek, lippenbalsem, mensen waarvan ik hou, iets te doen

3 van mijn lievelingsliedjes | Coldplay – The Scientist, A Fine Frenzy – Almost Lover,  John Mayer – Vultures

2 wensen | Minder terughoudend zijn, veel van de wereld zien

1 laatste woord | Awesome!

10 Reacties op “Aftellen

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

