Hier word ik vrolijk van


Dit liedje was 3FM-megahit en komt nog steeds héél vaak op de radio. Elke keer als hij voorbij komt zet ik het geluid even wat harder, want ik word er zo vrolijk van!
Dit filmpje is niet de echte clip, maar is hij niet ontzettend leuk gemaakt? Daarvan word ik nogeens dubbel zo blij!

Trouwens, op verzoek van Olga, weten jullie nog dat ik vroeg of jullie konden raden hoeveel ik kwijt was bij het Boekenfestijn? Het antwoord was… *tromgeroffel* ongeveer €32! De goedkoopste (Rusteloos) was €0,95, de duurste (Nachttrein naar Lissabon) was €9,95 maar voor mij maar €6 dankzij een 40%-kortingsbon. Weten jullie dat ook weer.

9 Reacties op “Hier word ik vrolijk van

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

