Bubbles make me happy





Geef maar toe, ook jij wordt blij van bellenblazen. Waarom eigenlijk? Nou ja, hierom.
1) Spelen met zeepsop en een plastic dingetje met een gat erin doet je denken aan toen je klein was en bellen blies in huis om je moeder er vervolgens achteraan te horen roepen ‘Doe dat maar buiten!’. Nostalgie heet dat.
2)  Voor heel even concentreer je je alleen even op de bellen, want het blijft bijzonder hoe een vloeibaar goedje zomaar ineens een mooie rondje kan worden.
3) Onbezorgheid is het toverwoord. Iemand die bellenblaast heeft even geen andere bezigheden, voor heel even worden alle zorgen opzij geschoven. Daar associeer ik bellenblazen mee.
4) En niet te vergeten is bellenblazen natuurlijk iets wat je doet als het mooi weer is. Tenminste, vroeger op de camping (oké, ik doe net even alsof wij altijd zomerweer hadden als wij op vakantie waren) gingen er heel wat bellenblaas doorheen.

Word jij ook zo blij van bellenblazen?

5 Reacties op “Bubbles make me happy

  1. Absoluut! Jaren geleden heb ik een hele middag doorgebracht in het park met een potje bellenblaas. Driehonderd foto’s later en met spierpijn in de kaken gingen we weer naar huis.

  2. Jazeker! Alleen merk ik dat ik er niet meer zo goed in ben als vroeger. Het lukt me niet meer om een hele reeks te maken. Of ik blaas te hard of de sopjes zijn niet meer zo goed als vroegah. Ik geef het sopje de schuld.

  3. ja pretty pretty! ik zit nu in melbourne en afgelopen zaterdag waren we in de stad en daar was een bellenblaasartiest ofzo en die maakte hele grote en iedereen op het plein werd er heel gelukkig van :D

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

