Blog(lovin’)


Een paar dagen terug maakte ik een vreugdedansje door de kamer. Ik was blij, ik was trots op mezelf! Ik had namelijk vlak daarvoor vijftig Bloglovin’-volgers behaald en dat is voor mij een soort magische grens die ik doorbroken heb.

Pff, vijftig… Toen ik in januari begon met bloggen had ik niet durven dromen dat maar liefst vijftig mensen mijn blog interessant genoeg zouden vinden om toe te voegen aan hun Bloglovin’-lijst. En daar houdt het niet mee op, er zijn ook nog mensen die mij volgen via RSS of een soortgelijke dienst, of gewoon regelmatig hier kijken. En dat vind ik echt super, dankjewel jullie allemaal.

Ten ere van deze zeer speciale gelegenheid wil ik jullie wat vragen. Zouden jullie je bekend willen maken? Gewoon een reactie, een klein verhaaltje over jezelf. Ik ben benieuwd!
En als je dan toch bezig bent, zou je wat feedback willen geven op mijn blog? Wat vinden jullie goed? Wat kan beter en wat irriteert je ronduit? Ik lees alles en ik beloof dat ik er, zover mogelijk, wat mee ga doen!

Op naar de honderd!

Psst, mocht je dit nou lezen, maar mij niet volgen op Bloglovin’, klik dan even hier! You won’t regret it, I promise.

13 Reacties op “Blog(lovin’)

  1. Ik volg je blog nu een paar maandjes (via bloglovin) =) Ik volg veel beautyblogs, maar ook een paar andere blogs, waaronder die van jou, voor de afwisseling. En stiekem vind ik die kleinschalige blogs steeds leuker te vinden. Veel minder reclame en opgestuurde dingen, maar gewoon over wat iemand met de wereld wil delen. So keep on the good work! =D

  2. Gefeliciteeeeeerd 50 is echt veel!

    Okee, dit gaat sarcastisch worden, want één je weet wie ik ben, en twee: je weet dat ik je volg. Maar omdat je het zo lief vraagt wil ik het je best nog eens vertellen. Ik ben Ariska, ik zit bij je in de klas (just in case je dat zomaar vergeten was) en ik volg je blog als sinds het begin (misschien zelfs al eerder XD)

  3. Hihi, tof! 50 is mij nog bij lange na niet gelukt, hoe krijg je dat voor elkaar??
    Over postcrossing nog, naar Rusland sturen kan echt wel heel lang duren… Bij mij duurde het volgens mij 12 dagen! Ik moet mezelf nu inhouden om niet heel veel kaarten te gaan sturen ;) Vanaf morgen mag ik weer! Mijn eerste ontvangen kaartjes zijn ook al binnen, 1 uit Japan (dat weet je) en eentje uit Amerika. Mensen schrijven er niet super veel op, maar het is wel leuk!

  4. Hier nog iemand die bekent ;) Ik volg je ook al een tijdje, ik hou niet van Beautyblogs en juist wel van de niet standaardblogs dus ik blijf voorlopig nog wel even volgen! En tips voor de toekomst? Gewoon door gaan op een manier hoe je het zelf wil, op die manier blijft je blog vooral persoonlijk :)

  5. Haha je kent me nu al. 1 van de zeer weinige (en er moeten meer komen) mannelijke bloggers en ik volg jou blog al een tijdje met veel plezier. Leuke stukjes en ook afwisselend! Die 50 volgers heb je dan ook wel verdiend.

  6. Ik volg je pas net via bloglovin en ik vind je blog erg leuk en origineel! Inderdaad weer eens wat anders dan de beautyblogs :)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

