Make-up in pictures

Hoe leuk ik make-up ook vind, ik ben niet echt dol op felgekleurde oogschaduw, lipstick in knalkleurtjes en ingewikkelde ooglooks. Nee, dat durf ik niet, ik ben er ’s ochtends te lui voor en ik heb de producten ervoor dus ook niet in mijn bezit.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel heel leuk vinden zichzelf als schilderdoek te gebruiken, daarvoor de juiste producten gebruiken en foto’s daarvan op internet plaatsen. Want zeg nou zelf, make-up is toch heel mooi om naar te kijken?


8 Reacties op “Make-up in pictures

  1. Die fel gekleurde dingen zijn prachtig om naar te kijken, maar no way dat het ook maar in de buurt van mijn gezicht komt.
    Ik ben meer van de wat rustige kleuren, olijfgroen, bruin tinten, roze tinten die niet knal zijn enz :)
    zelfs op mijn nagels doe ik het niet eens meer ;)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

