Update: Tien Dingen Die Ik Wilde Doen In De Vakantie Lijst

Aan het begin van mijn vakantie liet ik jullie kennismaken met mijn Tien Dingen Die Ik Wil Doen In De Vakantie Lijst. Inmiddels is die vakantie alweer voorbij en hebben jullie natuurlijk allemaal slapeloze nachten omdat jullie zo graag willen weten wat ik ervan gebrouwen heb. Om jullie hierin tegemoet te komen (aardig hè, van mij), hier dus mijn Tien Dingen Die Ik Wil Doen In De Vakantie Update.


1) Een Wall of stuff maken
Gelukt! Tenminste, ik heb een begin gemaakt. Achter mijn bureau is nu een deel van de muur behangen met ansichtkaarten, foto’s, tickets en random leuke dingen. Zodra ik ‘m enigszins ‘af’ vind zal ik er nog eens een artikeltje over maken.

2) Veel nieuwe muziek ontdekken
Ik heb deze vakantie heel weinig muziek geluisterd voor mijn doen en dus ook weinig nieuwe muziek ontdekt. Een paar bandjes zijn er wel toegevoegd aan mijn iTunes (die trouwens alweer de oorlog aan mij verklaarde. Of andersom) maar daar houd het ook wel mee op.

3) Beginnen met Postcrossing
Ik heb twee kaartjes verstuurd en twee ontvangen. De kaartjes die ik heb verstuurd gingen naar Duitsland en Rusland. De tweede is nog niet (na veertig dagen) geregistreerd, maar gek genoeg heb ik wel alweer twéé kaarten ontvangen. Ik dacht dat je pas eentje zou ontvangen als een kaart die jij hebt verstuurd werd geregistreerd? Anyway, de volgende twee kaartjes liggen klaar. Bestemmingen: Duitsland again en de USA.

4) Veel boeken lezen

Ik heb helaas niet zoveel gelezen als ik zou willen maar ik heb zeker wél meer gelezen dan dat ik voor de vakantie deed. De boekenwurm in mij komt weer een beetje tot leven en als gevolg heb ik alweer een enorme wil-ik-lezen-lijst.

5) Veel films kijken
Voor mijn doen heb ik aardig wat films gekeken deze vakantie. Een greep uit mijn lijstje: 500 Days of Summer (2x), Brokeback Mountain, Million Dollar Baby en Loft. Ook ben ik begonnen met Heroes en ben ik inmiddels toe aan aflevering 27/77. Geloof me, een verslavende serie slokt veel tijd op!

6) Met een treindagkaart heel Nederland doorkruisen

Kijk, hier is het bewijs!

7) Bloggen
Volgens mijn statistieken heb ik in augustus veertien stukjes geschreven en dat is maar liefst eentje meer dan de maand daarvoor of de maand daarvoor. Prima toch? Ik had ook niet het streven om opeens dagelijks te gaan bloggen, dus wat mij betreft is dit doel voltooid.

8) Zwemmen
Hm, ja. De enige keren dat ik mijn bikini aan heb gehad waren tijdens die dappere pogingen tot zwemmen in de ijskoude Vlielandse zee en in de tuin terwijl ik lag te zonnebaden. Mission failed dus.

9) Mijn nieuwe notitieboekje in gebruik nemen
Mijn boekje van Paperblanks is inmiddels goed in gebruik. Ik schrijf er de inspiratie op die ik krijg, al moet ik zeggen dat ik veel alweer vergeten ben voor ik bij het boekje aankom. Daarnaast staan er ook random kreten en een mislukt dagverslagje van Vlieland in.

10) Tot rust komen
Ik weet niet zo goed of ik tot rust ben gekomen in de vakantie, dat vind ik moeilijk te zeggen. Ik weet wel dat ik dit jaar helemaal geen zin had om terug naar school te gaan, en de afgelopen jaren wel. Kan ik daaruit concluderen dat ik dit jaar niet tot rust ben gekomen? Misschien wel, het zou me niet verbazen als ik deze vakantie gewoon teveel heb gedaan om mijn hoofd leeg te kunnen maken.

Best goed gelukt dus! Wat heb jij zoal gedaan deze vakantie?

10 Reacties op “Update: Tien Dingen Die Ik Wilde Doen In De Vakantie Lijst

  1. Je hebt aardig wat doelen behaald (: Mooi! Een Wall of Stuff vind ik echt een gaaf idee. En ik moet mij denk ik ook maar eens aanmelden voor Postcrossing… Ontzettend leuk dat je Nederland hebt doorkruist! Ik ben trouwens ook aan Heroes verslaafd geweest.

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

