Jaja, ik leef nog

Ik hoopte stiekem dat het mensen niet op zou vallen als ik twee weken niet zou bloggen, maar dan had ik mijn vriendinnen maar niet op de hoogte moeten stellen van mijn schrijfseltjes. Het gevolg van die twee dingen is namelijk dat ik nu al vaak te horen heb gekregen: ‘Kim, ga je ook weer eens bloggen? Je moet weer eens wat schrijven hoor!’ En ja, dat kan ik niet zo goed op commando, zeg maar. Ik heb er een hekel aan om te moeten schrijven omdat het moét. Begrijp me niet verkeerd, schrijven vind ik heerlijk, maar alleen als het als vanzelf gaat, als mijn vingers typen voordat ik bedenk welke toetsen ze in moeten drukken. Als dat wat ik wil zeggen binnen vijf minuten op papier (scherm) staat en wel precies zoals ik het van tevoren had bedacht. Daar houd ik van.

Dat was heel eventjes weg. Het was even op vakantie, zeg maar. Maar nu is het weer terug en het is er weer helemaal klaar voor. Ik garandeer niets, het kan zomaar zo zijn dat het straks een midlife-crisis krijgt en hééélemaal niet meer werkt. Maar nu het nog wel werkt, moeten we er maar gebruik van maken hè?

In die twee weken dat ik even blogvrij had genomen heb ik wel nagedacht over wat ik wil. Want stiekem wil ik heel graag iets nieuws, weet je wel. Nieuwe lay-out, misschien wel een nieuwe naam, eigenlijk wil ik het gewoon van de daken schreeuwen en iedereen vertellen dat ik blog. Maar daarvoor wil ik wel helemaal opnieuw beginnen. Maar dat doe ik voorlopig niet hoor, don’t worry. Dat vind ik eigenlijk maar zonde van het afgelopen halfjaar. Maar wie weet, ooit.

Dus ik ben terug. Met stukjes, zonder garanties. En ik weet zeker dat jullie me ongelooflijk ontzettend verschrikkelijk hebben gemist. Ja hè?

Trouwens, die header die geen header is, dat blijft niet zo. Het wordt mooi. Als ik wat leuks kan bedenken of de oude ergens terugvind tussen mijn honderden bestanden plaats ik het.

9 Reacties op “Jaja, ik leef nog

  1. Welkom terug! Het klinkt voor mij heel herkenbaar. De ene keer schrijf je een leuke log in een kwartier, de andere keer ploeter je een dag lang op zinnen en is het nog niet naar gewenst resultaat. Ik zit ook een beetje in een blog-crisis. Maar ik blijf je gewoon in de gaten houden (: Succes met deze doorstart!

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

