Vandaag was fijn omdat


… de zon scheen op een dag waarvoor pure ellende voorspeld was … ik op een dag met talloze stortbuien droog wist te blijven terwijl ik toch de halve stad ben doorgefietst en –gelopen … de tijd op mijn werk opeens heel snel ging … het openen van een spaarrekening toch wel easy peesy bleek te zijn en ik mijn spaarplan weer helemaal zie zitten … ik opeens zín had om wiskunde te maken. (nee, ik weet ook niet hoe dat zo ineens kwam) … ik een nagellakje terugvond dat ik al een tijdje kwijt was … bleek dat ik gewoon de lekkerste geur bodybutter evah heb (Kruidvat Body & Fruit Cranberry-iets, voor de liefhebbers) … ik een mooie Postcrossing-kaart ontving uit Minsk (stiekem was dat gisteren al, maar pssst) … die Vaseline met cacoaboter best wel lekker ruikend en fijn bleek te zijn enzo … mijn chocoladetaartje lukte en lekker was (het was namelijk o zo ingewikkeld, die handleiding op het pakje, maar nou en) … mijn computer opeens weer een snelheidsaanval kreeg en hopelijk nog even blijft hebben … mijn haar zowaar goed zat … ik dat ene belangrijke papier tóch niet had weggegooid… ik de reclame van Dior, ja die van de afbeelding hierboven, heel vaak achter elkaar ging zien.

YAY!

11 Reacties op “Vandaag was fijn omdat

  1. Vandaag was niet fijn omdat, toen ik opstond het te vroeg was, toen ik een citroen raspte een stukje van mijzelf mee raspte, toen ik weg wilde fietsen mijn voorband lek bleek te zijn, toen ik op een andere fiets wegfietste het keihard begon te plenzen. En dat was alleen nog maar de ochtend. Haha. De rest van de dag ging het gelukkig beter ;)

    Geniet nog even van je fijne dag :)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

