effe snel weet je wel

Nou ja, misschien weet je ook niet, en je moet weten dat ik normaal niet effe zeg, maar hé, het klonk zo leuk en dit is een zin met veel komma’s en geen belangrijke informatie.

Anyway.
Mijn laptop (of beter gezegd: de laptop die ik mij heb toegeëigend) werkt niet helemaal zoals hij zou moeten werken. Al een paar weken geleden begon de ellende, maar na een heleboel ‘ik doe alsof ik weet wat ik doe maar eigenlijk druk ik gewoon maar op elk knopje dat ik tegenkom’ van mij leek het alsof hij gereanimeerd was en het nog wel even vol zou houden. Maar nee, gisteravond deed ik ‘m aan en begon hij meteen moeilijke vragen te stellen waar non-techneuten zoals ik dan antwoord op moeten geven. Dus ging ik (niet altijd geheel uit eigen wil) back-uppen, herstellen (wel goed gelezen of mijn bestanden behouden bleven hoor!), scannen, nog meer herstellen, scannen en toen leek hij het weer te doen.

Helaas bleek toen dat het was overgeslagen op internet. Honderdduizend pogingen tot herstellen en een heleboel chagrijnigheid later kreeg ik het nog niet aan de praat en gaf ik de hoop maar op. De computerman mag het nu gaan fiksen. Volgens mij is dat ding half verrot van binnen.

Moraal van dit verhaal? Blogjes schrijven wordt een klein beetje problematisch. Misschien kan ik op de gezamenlijke computer nog wat fiksen, maar dat weet ik nog zo niet. Bah, stom eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van een computer!

15 Reacties op “effe snel weet je wel

  1. *Slaat computer* Rot ding!
    Vind het allang knap dat je hem niet het raam hebt uitgesmeten. Die neiging heb ik altijd als de computer het niet doet.

    Hoop dat die snel weer gefixed is zodat je weer lekker kunt schrijven :)

  2. Heb je een trojaans paardje te pakken? Dat heeft mijn laptopje ook gehad, maar hij is gelukkig weer hersteld door fiksers van Mediamarkt!

  3. Ja, dan merk je ineens hoe afhankelijk je van je laptop bent he! Ik heb het ook gehad! (Nu doe ‘ie het trouwens ook niet helemaal goed :( )

    Maar balen zeg! Ik hoop het allemaal (snel) gefixt kan worden!

  4. Oh vreselijk is dat als het kreng het weer eens niet doet.
    Zo had ik mijn website op een pc staan die opeens de geest gaf… Gelukkig handige pc mensen om mij heen maar ik zat toch echt “effe” in de stress

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

