My heart is beating and my pulses start

Eigenlijk vond ik Coldplay nooit zo leuk. Te langzaam, saai… Maar toen zowel Coldplay als ik naar Pinkpop ging, begon ik hun muziek te luisteren. Ik veranderde van gedachten: Coldplay was nice! Op Pinkpop heb ik anderhalf uur staan te genieten en toen ik hoorde dat ze in december weer naar Nederland zouden komen wist ik meteen dat ik erheen wilde.

Zo gezegd, zo gedaan. Kaarten besteld, vervoer geregeld, logeeradresje gefikst dus klaar om te gaan. Vanavond sta ik in Ahoy mee te zingen met Fix You en Charlie Brown. Yeah!  

17 Reacties op “My heart is beating and my pulses start

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

