Lights went out and I couldn’t be saved

Met dank aan mijn persoonlijke fotografe en Coldplay partner in crime Lianne!

Het was geweldig. Ik heb keihard meegezongen, geschreeuwd en gedanst. Ik heb zowat staan huilen bij Fix You en The Scientist en gelachen toen Chris Martin en Will Champion (drummer) zelf in lachen uitbarstten. En zie je al die gekleurde lichtjes? Er werden bandjes uitgedeeld die oplichtten tijdens bepaalde nummers. Een prachtig gezicht!

Coldplay is niet alleen goed in muziek maken (ook al moet ik zeggen dat ik Paradise maar een k#tnummer vind, sorry), maar ook in optreden, performen. Confettiregen tijdens In My Place, gigantische gele ballonnen tijdens Yellow, lasers en de lichtgevende bandjes, allemaal droeg het bij aan een hoog showgehalte wat bij mij voor een heleboel ge-wauw zorgde.

Er zongen nu nog meer mensen mee dan op Pinkpop en ook dit keer had ik weer kippenvel over mijn hele lichaam. Oooh oooh ooh oooh oooooooooooh oooh ooh ooh ooh ooh ooooooooooooh ooh… Het galmde nog lang door na afloop.

Wat dan wel weer een beetje tegenviel? Het was zo kort…

13 Reacties op “Lights went out and I couldn’t be saved

  1. Ik snap je helemaal. Had mezelf twee weken geleden voor genomen dat als er weer een concert was, ik zou gaan. En tada! 6 september 2012 ga ik naar Coldplay in Den Haag. Kan niet wachten…

  2. Het lijkt mij zo leuk om naar Coldplay te gaan! Lijkt mij heel erg gaag!

    Reactie op jouw reactie (op mijn blog): Ik zit in de Branding. Achter de slijterij. Waar zit jij op Vlieland? :)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

