Favorietjes

Bij wijze van studieontwijkend gedrag maakten mijn camera en ik even een rondje langs mijn favoriete dingen van dit moment in mijn slecht verlichte kamer.

The Big Bang Theory – Burt’s Bees Lemon Butter Cuticle Cream – Baking Cakes in Kigali (moet ik nog lezen) –  Mijn kaarsenhoekje – Smints! – Coldplay-confetti die (dat?) ik heb meegesmokkeld uit Ahoy – Hugo Boss Orange – Raising Hope, geniaal! – Douglas I Love Vanilla & Ice Cream bodylotion, hmm… – One Line A Day Diary – John Mayers Continuum <3 – Mijn €2 canvas tas van Primark  – kaarsendingetje van Vlieland – niet op de foto: Breaking Bad!

Wat zijn jullie favo’s? 

16 Reacties op “Favorietjes

  1. Leuke collage! Mijn fado’s… New Girl, Desperate Housewives, Spotify, blender om smoothies mee te maken… Een veel te grote stapel huiswerk haha, ik kan er nu niet zo goed over nadenken.

  2. Coldplay confettiiiiiiiii. Zijn het weer van die vlinders? Toen ik naar Coldplay ging (in Nijmegen), was er behalve vlinderconfetti ook gratis singles van Coldplay die we kregen :D

  3. Leuk, die thee en kaarsjes! (Nu wil ik ook thee en kaarsjes.) Mijn lieverlingsding is op dit moment mijn gehele kamer. Ik ben net verhuisd en ik ben zo blij met het geheel :D

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

