Leuk leuk, een tag met elf vragen

Ik werd getagd door Harmke, dus bij deze ook mijn antwoorden op deze tag die half blogland al door is gereisd. Elf regels, elf vragen beantwoorden, elf vragen bedenken, elf mensen taggen. Oké, dat kan ik.

The Rules
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 questions for the people you tag to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.” You legitimately have to tag 11 people.

De elf vragen die Harmke voor mij heeft bedacht, plus natuurlijk mijn antwoorden:

1. Wie is je favoriete artiest?
Ik luister naar veel verschillende artiesten, maar als ik één favoriet moet kiezen ga ik toch voor John Mayer. Dat is één van de weinige zangers wiens nummers ik bijna allemaal mee kan zingen en zijn gitaarsolo’s vind ik echt geweldig om naar te luisteren. Favoriete nummers? Assassin, Stop This Train en Vultures. Coldplay komt trouwens met weinig verschil op de tweede plek.

2. Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen?
Ik heb al jaren blogs maar ze hielden het geen van allen lang vol. Over deze blog heb ik echt goed nagedacht en ik ben ook pas écht begonnen toen ik 100% tevreden was met de opzet. Ik wilde graag stukjes schrijven, mijn verhalen delen met de wereld en leuke mensen ontmoeten. Is allemaal gelukt!

3. Als je hoort dat je over een uur op vakantie gaat, en je koffer nog moet inpakken. Wat zou je meenemen?
Waarschijnlijk zou ik half in paniek raken, onbelangrijke dingen meenemen en essentiële dingen achterlaten. Wat sowieso meegaat zijn mijn iPod, camera, een flesje water en mijn One line a day diary.

4. En wat zou je vooral niet meenemen?
Mijn verlopen klantenkaart van The Body Shop. Nee, eigenlijk zou ik die wel meenemen ‘want je weet maar nooit’. Dus ik weet stiekem niet echt iets te bedenken.

5. Wat zou je veranderen aan je lichaam?
Het mag allemaal wel wat slanker. En die littekens op mijn benen mogen op zich ook wel even als bij toverslag verdwijnen. Kan iemand hier 1-2-3 voor zorgen?

6. Hutspot of boerenkool?
Zeker weten hutspot, boerenkool vind ik bleeeegh.

7. Hoe zie jij jezelf over 7.5 jaar?

Over 7,5 jaar… *rekent* ben ik 25. Ik ben dan afgestudeerd, heb een leuke, goedbetaalde baan en woon samen met mijn vriend. Trouwen en kinderen, dat komt later wel.

8. Wat is het vieste/ranzigste/gruwelijkste eten, wat je ooit gegeten hebt?
Ik zit heel hard te na te denken, maar ik kan echt niets bedenken. Er is genoeg dat ik niet lekker vind hoor, maar er is niets dat er bovenuit springt. Als ik dan toch iets moet noemen: kool en dingen die er op lijken, verzamelnaam slinkgroenten. Witte kool, rode kool, spinazie, andijvie… nee, die sliertjes zijn niet mijn ding.

9. Wat is je favoriete kleur nagellak?
Pastelkleurtjes, wat dat betreft kan ik niet wachten tot de lente!

10. Wat is het verschrikkelijkste kledingstuk wat je ooit gekocht/gedragen hebt?
Ik had vroeger een linnen broek met wijde pijpen en verticale geelwitte strepen. Tja…

11. Wat is je favoriete hobby?
Ik zou hier graag iets sportiefs of artistieks neerzetten, maar helaas. Ik mag vooral graag lezen, films kijken, schrijven, fantaseren, eten, winkelen, rondstruinen over het internet en gezellig doen met vriendinnen.

De vragen die ik bedacht heb

1) Wat is je twitter-bio? Als je geen Twitter hebt, wat zou je erin zetten?
2) Wat is favoriete koekje?
3) Bespeel je een instrument?
4) Wat voor telefoon gebruik je?
5) Hoelang sta je ’s ochtends voor de spiegel?
6) Welk boek heeft het meeste indruk op je gemaakt?
7) Wat is je droombaan?
8) Ben je een sloddervos?
9) Hoe voel je je op het moment dat je dit schrijft?
10) Wat is de grootste verandering in je leven geweest?
11) Welke uitspraak of welk motto is helemaal van toepassing op jou?

Elf mensen

SaskiaAriska, SuzanneDebbyIsabelleAnnemijnLaura, LianneAliceDina en Karlijn!

Waarschijnlijk heeft de ene helft van jullie de tag al gehad en leest de andere helft dit niet, maar dat kan me lekker niets schelen. Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

10 Reacties op “Leuk leuk, een tag met elf vragen

  1. Hihi wat leuk, ik word bijna nooit getagd, ik voel me vereerd :) Ik ga hem denk ik pas dit weekend verwerken, als ik het niet vergeet. Heb het nu nog even druk met tentamens en werken.
    Leuk om die weetjes over je te hebben!!!

  2. Wat een leuke tag zeg :) Haha linnen broeken… dat we die ooit gedragen hebben. Vreselijk. Grappig trouwens, de dingen die jij noemt bij de ‘waar zie je jezelf over 7,5 jaar’-vraag gelden op dit moment precies voor mij. Inclusief de leeftijd ;)

  3. Hey wat een leuke antwoorden en lief dat je me het getagged. Ik ga hem zeker overnemen :) (samen met de andere vragen van een ander die me heeft getagged)

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

