Geklets

De afgelopen week kon je mijn leven als volgt beschrijven: chaos. Het begon toen het ging vriezen en het water besloot ijs te worden. Ik kocht nieuwe schaatsen en woonde daar vervolgens de hele week in. Ruim honderd kilometer en heel veel kopjes warme chocolademelk later moest het zonodig gaan dooien en als ik dit schrijf, ligt onze zelf schoon geschoven ijsbaan er treurig bij. Raar idee, dat we daar een paar dagen terug nog op stonden zonder natte voeten te krijgen.

Maandag zijn de schaatsen weer naar zolder gegaan en had ik weer tijd voor alles wat er die week daarvoor een beetje bij in was geschoten. School bijvoorbeeld, om maar een pietluttig, klein en onbelangrijk dingetje te noemen. Want oh boy, wat moet er nog veel gedaan worden voor de examens en wat heb ik daar helemaal geen zin in.

bron 

Om mijn uitsteltraditie niet te doorbreken, heb ik een groot deel van mijn to do list alvast even doorgeschoven naar de voorjaarsvakantie over anderhalve week. Dit weekend heb ik namelijk belangrijkere dingen te doen: carnaval! Ik kom dan wel uit het noorden, ik ga toch even naar het zuiden om een graantje van het feest mee te pikken. En als ik weer terugkom, dan begint de drukte pas echt. Examenjaar for the win! Maar hopelijk is het het allemaal waard.

Voor de voorjaarsvakantie heb ik geen bijzondere plannen. Het plan is om vooral bezig te gaan met ons profielwerkstuk en andere Belangrijke Dingen. Op de laatste zondag vertrek ik naar Leiden, voor twee meeloopdagen op de universiteit. ’s Maandags waan ik mij student Nederlands, dinsdag is het de beurt aan Film- en Literatuurwetenschap. Ik hoop ontzettend dat ik daarna de knoop kan doorhakken, of in ieder geval met zekerheid kan zeggen welke stad het wordt. Dat scheelt een hoop uitleg aan nieuwsgierige ooms en tantes. ;)

Verder werk ik zo af en toe eens, koop ik teveel en stapelt de rotzooi in mijn kamer zich alsmaar verder op. Nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Hoe gaat het met jullie?

Dit ongestructureerde, chaotische berichtje werd mede mogelijk gemaakt door Kim, haar gebrek aan inspiratie, writer’s block en kop warme chocolademelk. Met slagroom. 

8 Reacties op “Geklets

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

