SPAM.

Zoals de meeste bloggers, krijg ik weleens spam. Soms staat er inderdaad een linkje in of is het pure reclame, maar meestal is het wat cryptischer. Ik heb mijn spamberichten een beetje opgespaard en voilà, hier enkele berichtjes die ik mocht ontvangen de afgelopen dagen. Let ook even op de afzender, trouwens.

Counter Strike FIFA Player 12 – Reloaded: Mede omdat de slobkous vaak niet goed aansloot, kon deze na het losmaken van slechts de onderste paar knopen als een sok uitgedaan worden.

Heb je zo’n coole voetbalgamenaam, ga je het hebben over slobkousen. Dan komt je niet erg geloofwaardig over hè?

Mario Kart 8 Reasons Why Mario Kart 7 Will Be Awesome: Vanuit de breedte van de christenheid was er in 1981 groots protest tegen de nieuwe wetgeving inzake abortus provocatus.

Aangezien er in 1981 een nieuwe Nederlandse abortuswet werd aangenomen (dat heb ik wel even opgezocht trouwens), kan het best zijn dat sommige christenen dat niet zo leuk vonden, maar ik vind dit nou niet echt ”one of 8 Reasons Why Mario Kart 7 Will Be Awesome”.

banking YOUR E-MAIL GROUP The Great Omar Peacock and Enemies Volasterax: Dat was voor pelgrims vroeger en is nu ook nog steeds een hoogtepunt, te vergelijken met Vezelay and Le Puy vorig jaar.

WAT is voor pelgrims vroeger en nu ook nog steeds een hoogtepunt? Duidelijkheid, meneertje Volasterax.

banking lessons of the life of huey. p. newton (1942-1989): De tip die ik van Sander kreeg over de sms krijg ik ‘’zoek een gids het is de moeite waard’’ zo gezegd zo gedaan.

Ik vind dit pas interessant om te weten als ik 1) weet waar die gids je doorheen geloodst heeft, 2) of die gids ook écht de moeite waard bleek te zijn en 3) als ik weet wie Sander is.

Emma Vaughan: Dus als u de volgende keer uw honing wilt slingeren, duw dan die toevallig meegekomen bij niet dood maar jaag ze gewoon de ruimte in.

Ik moet zeggen dat ik niet van plan was mijn honing binnenkort te slingeren, maar toch bedankt voor de tip. Bijen moeten immers gespaard worden, zo zeg ik altijd maar.

SOPA stop online piracy act: another protest
Grote wolken en dan verheft hij zich, eerst aarzelend lijkt het en langzaam, maar dan met kracht en doelgericht.

Mooi gezegd hoor, maar toch denk ik dat zulke poëtische zinnen niet echt zullen helpen in je strijd tegen SOPA.

Zulke spam vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg om te krijgen! Krijgen jullie ook weleens van die rare spam? 

12 Reacties op “SPAM.

  1. Echt epic he die spam berichten, zijn gewoon stukjes tekst van bloggers op andere artikelen bij elkaar verwerkt ofzo ;p
    Ik verwijder alles altijd. Alleen kijk het wel altijd goed na, want op de een of andere manier heb ik weleens een trouwe lezer ertussen gehad. Maar hoe dat kan snap ik niet helemaal..

    • Ja, al deze stukjes zijn letterlijk terug te vinden op andere websites, gewoon in een blogje ofzo!
      Af en toe is Akismet inderdaad een beetje te goed bezig en belanden ‘echte’ reacties in de spam. Die heb ik soms zelfs weleens per ongeluk verwijderd…

Wil je reageren? Dat kan hieronder!

